اللهـم ارزقـنـا توفیق الشــهادة
اللهـم ارزقـنـا توفیق الشــهادة

اللهـم ارزقـنـا توفیق الشــهادة

خاطره شهید بیضایی از آزادسازی اطراف حرم حضرت زینب(س) در شب تاسوعا

روایت برادر شهید مدافع حرم:
زنگ زد و گفت که امروز منطقه اطراف حرم را بطور کامل از دست تکفیری‌ها که تا پانصد متری حرم پیش آمده بودند درآوردیم و از سمتی که دست تکفیری‌ها بود وارد حرم شدیم.
به گزارش نوید شاهد آذربایجان شرقی، احمدرضا بیضایی، برادر شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی با ذکر خاطره ای از تاسوعای سال 92 از برادر شهید خود می گوید:

خاطره شهید بیضایی از آزادسازی اطراف حرم حضرت زینب(س) در شب تاسوعا

" شب «تاسوعا» پیامک زده بود که «سلام. در بهترین ساعت عمرم به یادت هستم؛ جایت خالی.» یکساعت بعدش زنگ زد و گفت که امروز منطقه اطراف حرم را بطور کامل از دست تکفیری‌ها که تا پانصد متری حرم پیش آمده بودند درآوردیم و از سمتی که دست تکفیری‌ها بود وارد حرم شدیم، از امشب هم چراغ های حرم را شبها روشن نگه خواهیم داشت. از اینکه در شب تاسوعا اطراف حرم حضرت زینب (س) را پاکسازی کرده بودند خیلی خوشحال بود. قبل از آخرین سفرش پرچم قرمز رنگی را بعنوان یادگاری داد. آنرا از وقتی که رفت زده‌ام روی دیوار. رویش نوشته است: «کلنا عباسک یا بطلة کربلا - لبیک یا زینب» "


شهید محمودرضا بیضایی، اولین شهید مدافع حرم تبریزی است که در 29 دی ماه سال 92 مصادف با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در قاسمیه سوریه به شهادت رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.